KCS Case

Hoe kunnen we in een korte tijd (ca. 5 weken) de instroom van Klantenservice Medewerkers significant verhogen voor de drie vestigingen van KCS, waarbij ook de kwaliteit van de kandidaat gewaarborgd blijft?

Dienst

• Landingspagina Werken-bij-KCS
• Doorlopende recruitment campagne op social media en jobsites
• Recruitment support

Oplossing

• Vormgeven en inrichten van de Werken-bij-KCS site
• Doorlopende jobmarketing campagne op social media en jobsites
• Employer brand tentoonstellen op de campagne pagina

Resultaat

• Verlaging van de cost per hire
• Verhoogde instroom van gekwalificeerde Klantenservice Medewerkers
• Verhoogde zichtbaarheid op de belangrijkste kanalen.voorde gewenste doelgroep

“Nauwe en professionele samenwerking tijdens de drukke wervingsweken. Open communicatie en een zeer goede samenwerking waarbij er regelmatig geschakeld werd tussen HIRE5 en KCS.”

Leonie BruensGeneral Manager - KCS

Welke recruitmentoplossing past het beste bij uw organisatie?

Wij helpen u graag verder!

Neem contact op!