KPN Case

Hoe gaat HIRE5 ervoor zorgen dat een zo’n breed mogelijk doelgroep inzicht krijgt in de inhoud van het werk van een Telecom Monteur en hoe kunnen we het selectieproces zo inrichten dat er een objectieve norm voor de soft skills kan kan worden vastgesteld?

Dienst

• Doorlopende recruitment campagne op social media en jobsites
• Inzet gamification via een op.maat gemaakte Harver game
• Recruitment support

Oplossing

• Awareness creëren door recruitment campagne
• Conversie creëren door slimme.recruitment campagne
• Selectie zoveel mogelijk bepaald vanuit een objectief vastgestelde norm

Resultaat

• Verhoogde instroom van Telecom Monteurs
• Verhoogde kwaliteit en toename van aannames
• Totaal inzicht in de prestaties.per locatie van de campagne

“HIRE5 werkt al jaren voor de grotere leveranciers van KPN. Sinds kort werken we ook rechtstreeks samen. Wat ik waardeer in die samenwerking is het snelle schakelen en de praktijkgerichte benadering. Gewoon doen, maar zonder oog te verliezen voor verbetermogelijkheden.”

Carlo TempelaarsRegiodirecteur Monteurs & Support - KPN

Welke recruitmentoplossing past het beste bij uw organisatie?

Wij helpen u graag verder!

Neem contact op!